« Späť

Nová tvár televízie LifeTv

Nová tvár televízie LifeTv

Kresťanská televízia LifeTv, ktorá spustila svoje vysielanie pred 10 mesiacmi, pripravila novú vizuálnu stratégiu pre svoje vysielanie. Vizuálne sa približuje k trendom a prináša osvieženie, do kresťanského vysielania, ktoré verejnosť ešte stále vníma ako nie príliš moderné. Snahou LifeTv je práve ukázať verejnosti, že aj kresťanské médium môže byť, mladé a atraktívne.

Nový dizajn prináša hlavne zjednotenie vizuálnej komunikácie, ktoré televízia veľmi potrebovala, ako povedal Vlastislav Beňa, programový riaditeľ televízie, „Je potrebné, aby si divák vedel pri prepínaní programov len podľa vizuálu stotožniť farebnosť a obsah so značkou LifeTv.”  Samotná grafická stránka je v odtieňoch červenej a využíva grafické prvky, ktoré propagujú hlavne vlastnú tvorbu televízie. Zaujímavá je aj injektáž počas programu, kde upúta hlavne informácia o tom kedy končí reklama, alebo aká je nasledujúca relácia.

Slovenská kresťanská televízia LifeTv, ktorá je úzko prepojená s misijnou organizáciou Mládež pre Krista, momentálne dosahuje viac ako 150 000 domácností po celom Slovensku a stále pracuje na rozšírení počtu domácností, ktoré si ju môžu naladiť. Televízia prináša vlastnú tvorbu, ktorá dokáže osloviť kresťanské publikum, ale aj formáty, ktoré vedia osloviť aj bez konkrétneho záujmu diváka o kresťanské hodnoty.

LifeTv nasadila novú grafiku od pondelka 26.6.2017.