« Späť

Chcete vedieť viac o workshope s Petrom Brozom - Na Facebooku s modlitbou?

Pred pár dňami sa v Quo Vadis konal super workshop. Je evidentné, že na šírenie kresťanského posolstva potrebujeme kvalitné PR a profesionálny marketing. Čítajte ďalej a dozviete sa:

- Ako portál mojakomunita.sk zabepečil vysokú čítanosť blogov počas kampane
- Prečo je newsletter nevyhnutnosť pre úspešnú kampaň
- Čomu sa radšej vyhnúť v budúcnosti
- A mnoho ďalších zaujímavých vecí
 

A čo odporúčate vy? Čo sa vám osvedčilo pri šírení kresťanských hodnôt na webe?

Komentáre
Prihláste sa pre pridanie komentára
Čo sa mi osvedčilo pri šírení kresťanských hodnôt na webe? LAIKY socialnych sietí, prepojene odbery na youtube, rozsirenie dobrych blogov alebo videi cez osobne maily a znamych ludi, co to posunu dalej. Na druhej strane.. tiez musime akosi mat cit pre to, aby sme druhych neobtazovali.. myslim, ze spajanie a vzajomna podpora tych, co publikuju hodnotne veci je TOP vyzva.
Odoslané 2.5.2012 15:23.
Ako píše Števo, niet nad odporúčania priateľov na kvalitný, či humorný obsah. Či video alebo dobrý blog, je to takmer jedno. Skúsenoť 40 dní prekvapila, že blgo bol viac čítaný ako video. Na druhej strane video o pátrovi Kodetovi malo niekoľko tisíc prezretí za 4 dni.

Najviac vecí sa číta / pozerá / diskutuje ak sú v aktuálnom kontexte diania. Vtedy sú ľudia naozaj hladní po informácii. Ak k suchej informácii je pridaná TV anketa, či blog, fb lajky len tak rastú. SME má niečo ako minúta po minúte. Ak sú správy z kresťasnkého sveta aktuálne, čítanosť sa dvíha. Raz ma veľmi prekvapil blog od Mira Čonku o vystúpení Godzone v Ke na ich turné. Za jeden deň mal do 1000 prezretí.

Rád by som dal echo o efektivite šírenia informácií. Efektivita jednotlivých médiách je nasledovná:
web stránka: 30%
bežný mail (všeobecný newsletter): 25 -50% otvorení
personalizovaný newsletter: 60 - 85% otvorení
soc. siete: škadalózne veľa - až 90%

Rád by som sa dozvedel, čomu sa vyhnúť. Neexistuje nejaká nahrávka?
Odoslané 3.5.2012 15:06.